Saveti za bolji san

13/04/2018, 12:32

Saveti za bolji san

Svaki roditelj zna da je san važan. Dobar san i naspavanost učiniće vas spremnijim za svakodnevne obaveze i odmornijim za druženje i rad sa decom.

Rešite se stresa pred spavanje

Naravno, ovo je lako reći ali mnogo teže učiniti. Nervoza i umor su česta pojava kod mladih roditelja. Briga oko vaspitanja, odgovornost prema poslu i obavezama su česte pojave. Ali probajte da se opustite, bar pred spavanje. Bez dobrog sna, nervoza i umor će se povećati i nastaviti. Zato, udahnite duboko i oslobodite svoje misli od briga.

Vežbajte redovno

Ovo je verovatno poslednja stvar koja vam pada na pamet. Kako vežbati usled iscrpljenosti? Dovoljna je lagana šetnja u slobodno vreme ili plivanje. Fizička aktivnost pozitivno utiče na organizam, kao i na dobar san.

Idite ranije u krevet

Energija koja osećate nakon što smestite svoju bebu u krevet, je ustvari povećan nivo adrenalina jer je vaše telo preopterećeno. Ne dajte da vas to zavara i ostavi budne do kasnih časova. Idite u krevet na vreme i naspavajte se.

Jedite u pravo vreme

Doručak pola sata nakon buđenja omogućiće stabilizaciju nivoa šećera u krvi i regulisaće hormone serotonin i melatonin, koji su aktivni u toku sna. Izbegavajte obroke u kasne sate.

Nastavite san

Iako su noći bez sna u prvoj godini roditeljstva neizbežne, pokušajte da ih suzbijete koliko možete. Nakon što proverite svoju bebu, vratite se odmah u krevet. Izbegavajte gledanje na sat ili u mobilni telefon. Koristite prigušenu svetlost lampe umesto jake sijalice.

Povezane objave

13/04/2018, 12:32

Komentari:

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*