Koje namirnice su bogate kalcijumom?

06/11/2018, 17:13

Koje namirnice su bogate kalcijumom?

Nedostatak kalcijuma u organizmu može se nadoknaditi konzumacijom određenih namirnica.

Od velike je važnosti unositi dovoljnu količinu kalcijuma u ranoj mladosti, kako bi se pravilno razvili koštani sistem, zubi i mišići.

Stručnjaci ističu namirnice koje podižu nivo kalcijuma u organizmu.

Mlečni proizvodi

Najbolji izvor kalcijuma su mleči proizvodi – sir, mleko, jogurt. Preporučljivo je da dete ima bar jedan mlečni obrok dnevno.

Plava riba

Sitna plava riba ili sardina je jedna od najzdravijih riba. Bogata je omega-3 masnim kiselinama, kalcijumom i vitaminom D.

Zeleno povrće

Preporučljivo povrće u redovnoj ishrani, svakako su kelj, brokoli i spanać. Naime, oni obiluju kalcijumom, magnezijumom i pomažu u jačanju imuniteta, te su idealni za zdravu ishranu dece.

Sok od pomorandže

Pomorandže ili sveže ceđeni sok od pomorandže bogat je vitaminom C i kalcijumom.

Povezane objave

06/11/2018, 17:13

Komentari:

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*