Sprečite promene raspoloženja tokom trudnoće hranom!

26/03/2019, 10:41

Sprečite promene raspoloženja tokom trudnoće hranom!

Većina žena tokom drugog stanja ima ogromne promene raspoloženja, pa otuda i naziv “drugo stanje”. Evo kako možete da ublažite ove promene raspoloženja.

Tokom trudnoće, hormoni u telu “divljaju” što dovodi do brojnih tegoba. Od glavobolja, bolova u mišićima, preko žudnjom za određenom hranom i drastičnim promenama raspoloženja. Ne postoji univerzalni lek, ali postoje namirnice koje vam mogu pomoći.

Namirnice koje ublažavaju promene raspoloženja u trudnoći

Čokolada

Sjajne vesti za sve ljubitelje ovog “crnog zlata”. Čokolada je poznata po tome da utiče na lučenje hormona sreće, te nas čini opuštenijima i raspoloženijima. Imajte na umu da ne preterujete u količini i radije izaberite crnu čokoladu, koja nema mnogo šećera. Takođe, možete da pijete i kakao.

Banane

Slično kao i čokolada, i banane nas čine srećnijima. Takođe, pazite na količinu, da ne biste dobili višak kilograma.

Omega 3 masne kiseline

Ove masne kiseline podstiču bolje raspoloženje, a nalaze se u morskoj ribi, orašastim plodovima, soji i zelenom, lisnatom povrću.

Pročitajte i… Suplementi i vitamini u trudnoći: Da ili ne? 

Bobičasto voće

Borovnice, maline, jagode i brusnice bogate su antioksidantima, a pored toga što jačaju organizam, pozitivno utiču i na raspoloženje.

Ovsena kaša

Idealni doručak, od ovsa, može da vam popravi raspoloženje i da vam energiju neophodnu za ceo dan.

Vitamin D

Ovaj vitamin je poznat po tome da utiče na lučenje hormona sreće. Stoga, provodite više vremena napolju, na sunčevoj svetlosti i konzumirajte namirnice bogate vitaminom D, poput ribe, kozjeg mleka, šampinjona, soje, soka od narandže i žumanca.

26/03/2019, 10:41

Komentari:

Vaša email adresa neće biti objavljena.
Sva polja su obavezna*